וילות נופש יוקרתיות

אם כבר חגים, או סופשבוע – אז צריך לנוח. אם כבר לנוח – אז מחוץ לבית. אם כבר מחוץ לבית – אז למה לא עם לינה? ואם כבר לנים מחוץ לבית, אז למה לא בסטייל?? אם אתם זוג שרוצה להתפנק בנופש בסטייל, עם תוספות כיד הדמיון הטובה עליכם, זה הזמן להרים טלפון ולהזמין לסוף השבוע הבא יומיים-שלושה בוילת נופש.


מה? נופש בוילה?
כן כן, נופש בוילה זה משהו שמאוד מתבקש כשאתם באמת רוצים לשבור את הכלים וללכת על הפאר שבאירוח הכפרי. וילה שלמה רק לעצמכם, ללא נפש חיה, זה חלום של כל זוג שחי חיים מודרניים שסובבים בין עבודה לבית, בין ילדים למעון, בין הקניות לסופשבוע לבין ארוחת שישי אצל ההורים.
השגרה חייבת להישבר מתישהו ואין דרך טובה יותר לעשות את זה מאשר לפנק את עצמכם בכל הטוב שבאירוח הארצישראלי עם כל היוקרה שבסטנדרטים האירופאים.
וילות נופש בנויות כך שהחוויה תהיה מושלמת מכל בחינה ואף סמוכים למתחמי ספא בצפון . תקציבים גדולים מושקעים במיקום הטוב ביותר, ובתכנון השטח בצורה מיטבית, כך שתחושת הביתיות תישאר ועליה תתווסף תחושת היוקרה והפאר.

חדרים לפי שעה שעות בתל אביב


וילת נופש אמיתית וטובה בנויה כך שהיא עומדת בפרטיות גמורה. בדרך כלל היא מוקפת גדר חיה, או גדר קני במבוק גבוהה, כדי להגן על הנופשים מעיניים זרות. מאחורי גדר זו מתגלה מדשאה ענקית עם ריהוט גינה מושקע ונוח מאוד שמובילה לבריכה רחבת ידיים. בריכה זו תוספת חובה לוילת נופש, שכבר הפכה מזמן לסטנדרט מקובל. הסטנדרט גורס גם שהבריכה תהיה מוגנת מסקרנים, גם אם המדשאה אינה מוגנת באותו אופן. כמובן שמסביב לבריכה יהיו כמה פינות ישיבה, וגם מיטות שיזוף לרווחת הנופשים. לא לשכוח להימרח!
מקובל גם לדאוג לפינת ברביקיו צמודה לוילה, מוכנה לאפשרות שהנופשים ירצו דווקא לבשל את הארוחה בעצמם וליהנות מבשר משובח על האש. פינת הברביקיו תהיה מצוידת בכל אביזרי הנפנוף המקובלים ואף עם ריהוט גן שמזמין לשבת בחוץ ולספוג את הריחות ואת האווירה. בעלי וילות לעתים מבקשים שלא יפעילו את הגריל או את המנגל בשבת.


עיצוב לכל טעם:
בתוך הוילה העיצוב משתנה על פי סוג הנופש המועדף עליכם – ישנן וילות רומנטיות המתוכננות כך שישהה בהן זוג לכבוד חגיגות ירח דבש, אירוסין וכיוצא באלה חגיגות רומנטיות – בהן תמצאו גם ג'קוזי זוגי בחדרים וגם ג'קוזי ספא מחוץ למבנה, פריטי עיצוב קטנים שמיועדים לעורר את הרומנטיקה ואת החושניות, שימוש בצבעים חמים ותאורה עדינה מעורבת בנרות שמפיצים, בנוסף לאור הרך, גם ריחות של קינמון, יסמין ופטצ'ולי; ישנן וילות שמתוכננות דווקא לארח משפחות, עם ילדים, כלבים, חתולים ומה לא... באלה תמצאו בדרך כלל קומת גלריה נפרדת בשביל הילדים, או חדרי ילדים במפלס ההורים, וכן פינת אוכל גדולה בסלון, שמאפשרת להסב לארוחה משפחתית אמיתית גם כשאתם הרחק מהבית.
לאחרונה ישנו גם זרם נוסף של נופשים לכיוון וילות נופש, והוא מורכב בעיקר מחבר'ה. חבורות-חבורות של צעירים מוותרים על המועדונים הרועשים ועל המסעדות היקרות, ומכריזים על כך שהגיע הזמן לבלות באווירה של בית ובכל זאת בסטייל. וילות נופש מהסוג הזה הן בעלות כמה חדרים, כאשר בכל חדר יש ג'קוזי זוגי עם כל אביזרי הספא הנלווים, טלוויזיה המחוברת לכבלים/לוויין וגם עיצוב כיפי, שנותן תחושה של יוקרה בכל פעם מחדש. צימרים בחד נס או וילות נופש אלה מזמינות לחגוג כל אירוע שרוצים לציין בחברת החברים הטובים, עם שולחן פול בסלון רחב ידיים, מטבח מאובזר לכל מטרה, בריכה פרטית שאין צורך לחלוק עם אף אחד חוץ מהמוזמנים שלכם והרבה מצב רוח טוב – מסיבת רווקים / רווקות, מסיבות שחרור וגם סתם סופי שבוע שבהם מתחשק להתפנק עם

חדרים לפי שעה ב - צימרים : Arlozorov suite
איזור: מישור החוף | ישוב : - כתובת :
לא עודכן מחיר

וילות נופש יוקרתיות

חדרים לפי שעה ב - צימרים : Arlozorov suite
איזור: מישור החוף | ישוב : - כתובת :
לא עודכן מחיר